Σας έχουμε λύσεις σε όλα, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ LOGIN». Άμεσα θα λάβετε στο e-mail σας ένα link, που θα σας επιτρέψει να ορίσετε ένα νέο κωδικό για το λογαριασμό σας.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι μια πολύ απλή και εύκολη διαδικασία. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο endressious.gr , δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο “χρήστη”, το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.
Η διαδικασία αγοράς στο endressious.gr είναι μια πολύ απλή και γρήγορη διαδικασία: Βήμα πρώτο: Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες μας που βρίσκονται στο κεντρικό menu της μπάρας, πλοηγηθείτε στo ηλεκτρονικό μας κατάστημα και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την αναζήτηση, αναζητώντας ακριβώς το προϊόν που επιθυμείτε. Βήμα δεύτερο: Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, δηλώστε τυχόν απαραίτητες επιλογές και κάντε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”, το οποίο βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν μας. Βήμα τρίτο: Ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι κάνοντας κλικ στο “ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ” το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” για να αφαιρέσετε όποιο προϊόν επιθυμείτε από το καλάθι σας. Βήμα τέταρτο: Κάντε κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση της παραγγελίας» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, αντικαταβολής και Paypal.
Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω;
Στο endressious.gr μπορείτε να αγοράσετε τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με δύο (3) διαφορετικούς τρόπους: 1. Πληρωμή με κάρτα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Η διαδικασία είναι απλή και απλώς περνάτε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, 2. Πληρωμή με αντικαταβολή κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, 3. μέσω της ασφαλούς πύλης πληρωμών Paypal.
Πρέπει να γίνω μέλος για να αγοράσω;
Δεν είναι απαραίτητη προϋπόθεση η εγγραφή σας στο eshop μας. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτες. Ωστόσο, στη σελίδα υποβολής της παραγγελίας σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε τα απαραίτητα στοιχεία χρέωσης και αποστολής, προκειμένου να είναι δυνατή η εκτέλεση της παραγγελίας σας.
Μπορώ να έρθω στην έδρα της εταιρείας για να δω το προϊόν που θέλω να παραγγείλω;
Το endressious.gr είναι ένα αμιγώς ηλεκτρονικό κατάστημα, οπότε δεν υπάρχει φυσικός χώρος τον οποίο θα μπορούσατε να επισκεφθείτε ώστε να δείτε ή να δοκιμάσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου;
Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, χρησιμοποιούμε τεχνολογία SSL 256-bit (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από τη GeoTrust (DV RapidSSL), μία διεθνώς αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα προστασίας δεδομένων μέσω internet. Μέσω της τεχνολογίας της GeoTrust, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο eshop μας κωδικοποιείται. Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο endressious.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.
Μπορώ να ζητήσω αλλαγή σε κάποιο προϊόν που αγόρασα;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή εντός 14 ημερών από την παραλαβή του δέματος και μόνο με προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα.
Θα πρέπει να αποστέλλετε το αίτημα σας για αλλαγή – επιστροφή στο e-mail: info@endressious.gr δηλώνοντάς μας το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε καθώς και 2-3 επιλογές με προϊόντα προκειμένου να ελεγχθεί η διαθεσιμότητα τους, λόγω συνεχούς μεταβολής των αποθεμάτων.
Για κάθε αίτημα αλλαγής – επιστροφής θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν οι όροι αλλαγών – επιστροφών του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
Κάνετε επιστροφή χρημάτων;
Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται στις ακόλουθες περιπτώσεις:
1) σε περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν και εφόσον δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης. Σε κάθε άλλη περίπτωση γίνεται αλλαγή με άλλο προϊόν ή νούμερο.
2) σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την παραλαβή της.
Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος θα πρέπει πρώτα να έχετε υποβάλει το αίτημα σας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@endressious.gr . Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται με εταιρεία courier της επιλογής σας και τα έξοδα αποστολής θα βαραίνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση η Endressious διατηρεί το δικαίωμα μη παραλαβής του δέματος. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του. Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε 2-5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται αν επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
Μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του endressious.gr ή να στείλετε email στο info@endressious.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.
Πώς γνωρίζω ότι η παραγγελία μου υποβλήθηκε επιτυχώς;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει καταχωρηθεί.
Έχουμε δημιουργήσει μια ικανότατη web ομάδα εξυπηρέτησης η οποία θα φροντίσει να σας παρέχει κάθε βοήθεια που θα χρειαστείτε.
Από την πρώτη στιγμή της επίσκεψής σας στο endressious.gr έχετε τη δυνατότητα να συνομιλήσετε, μέσω του chat (πατώντας το chat button κάτω δεξιά), με έναν web assistant κατάλληλα καταρτισμένο στο γυναικείο ένδυμα, προκειμένου να σας παρέχει βοήθεια από την επιλογή του κατάλληλου ρούχου έως την διαδικασία υποβολής της παραγγελίας σας.
Εξίσου άμεση είναι η απόκριση της ομάδας μας στην εξυπηρέτηση διά τηλεφώνου. Καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης 210 2201878 μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε ώστε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.
Υπάρχει after sale support;
Βεβαίως και υπάρχει! Μετά την αγορά σας από το eshop μας, θα μπορείτε να μας συμβουλεύεστε είτε για την καλή χρήση των προϊόντων είτε και για κάποια αλλαγή, πχ άλλο νούμερο που ίσως επιθυμείτε.
Τι πρέπει να κάνω εάν χρειάζομαι βοήθεια μετά την αγορά προϊόντος;
Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε σε κάθε περίπτωση! Μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@endressious.gr, επισυνάπτοντας κάποια εικόνα από το σημείο που βρίσκεται το ζήτημα που σας απασχολεί και θα σας βοηθήσουμε με τον τρόπο που χρειάζεστε.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.
Όταν επισκέπτεστε οποιονδήποτε ιστότοπο, ενδέχεται να αποθηκεύει ή να ανακτά πληροφορίες στο πρόγραμμα περιήγησής σας, κυρίως με τη μορφή cookies. Ελέγξτε τις προσωπικές σας Υπηρεσίες Cookie εδώ.
Αυτά τα cookies μας επιτρέπουν να μετράμε τις επισκέψεις και τις πηγές επισκεψιμότητας, ώστε να μπορούμε να μετράμε και να βελτιώνουμε την απόδοση του ιστότοπού μας.
Στην περίπτωση των Google Analytics, τα cookies χρησιμοποιούνται για να συλλέξουν δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα και τη συμπεριφορά των χρηστών στην ιστοσελίδα.
_ga
_gid
_gat
Αυτά τα cookies είναι απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος και δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί στα συστήματά μας.
Χρησιμοποιούμε το WooCommerce ως σύστημα αγορών. Για επεξεργασία καλαθιού και παραγγελίας θα αποθηκευτούν 2 cookies. Αυτά τα cookies είναι απολύτως απαραίτητα και δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν.
Τα cookies που χρησιμοποιούνται στα Google Ads έχουν ως στόχο να βοηθήσουν στην βελτίωση της απόδοσης των διαφημιστικών καμπανιών και να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις στους χρήστες.
Το Facebook Pixel είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση και τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τη δραστηριότητα των χρηστών στην ιστοσελίδα μας. Η εγκατάστασή του επιτρέπει την καταγραφή των ενεργειών των επισκεπτών με σκοπό την βελτιστοποίηση των διαφημιστικών μας καμπανιών στο Facebook.